Bolaget ska bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av interaktiv underhållning och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 42 394 | 28 179 | 13 297 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 133 | -1 112 | -6 782 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 314 | -1 962 | -6 765 |
Årets resultat (tkr) | 5 833 | -1 962 | -6 765 |
Summa tillgångar (tkr) | 51 411 | 42 480 | 42 478 |
Antal anställda | 18 | 16 | 12 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 42 394 | 28 179 | 13 297 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 133 | -1 112 | -6 782 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 314 | -1 962 | -6 765 |
Årets resultat (tkr) | 5 833 | -1 962 | -6 765 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 45 990 | 32 129 | 33 242 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 422 | 10 350 | 9 236 |
Tillgångar (tkr) | 51 411 | 42 480 | 42 478 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 35 730 | 28 938 | 23 831 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | 7 263 | 8 397 | 15 111 |
Långfristiga skulder (tkr) | 569 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 7 848 | 5 144 | 3 536 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 51 411 | 42 480 | 42 478 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | 1 177 | 986 | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 7 706 | 7 143 | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 3 406 | 3 310 | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 18 | 16 | 12 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 355 | 1 761 | 1 108 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 683 | 715 | |
Vinstmarginal | 0.3% | -4.0% | -51.0% |
Soliditet | 69.5% | 68.1% | 56.1% |
Kassalikviditet | 69.1% | 201.2% | 261.2% |
Fantasma Games AB (publ) är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 3 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget ska bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av interaktiv underhållning och därmed förenlig verksamhet.